El Chanate

Bienvenido, Welcome,
This is where any comments, questions,introductions, or anything else
can be discussed.
Aquí es donde cualquier comentario, preguntas, presentaciones, o cualquier otra cosa
puede ser discutido.
Spammers will be submitted to a spam prevention data base, and could get you blocked or banned from many other sites, as well as this one.
Los spammers serán sometidos a una base de datos de prevención de spam, y podría obtener bloqueado o prohibido en muchos otros sitios, así como este.

El Chanate

Postby garry » Sun Aug 07, 2016 5:02 am

The reason for the name "El Chanate", is a long story, "chanate" is a common bird here in Mexico,
also known as the "Great tailed grackle", about a month ago, my niece
found one that had fallen out of it's nest, and I took care of it, feeding it with a syringe, at first, then as it grew,
more solid food, it does not live in a cage, it now lives in a tree, still pretty young, and I still have to give it food,
but any way it is turning out to be a wonderful pet, so that is why I choose
the name, believe it or not, the chanate helped me figure out some things , when I could
not find the answers doing searches. They are extremely intelligent ,logical, and wise
birds.
The photo below is not my bird, it is on the wiki,.. the camera scares mine, and he runs away when I hold the camera up, so I still have no photos.
========================
La razón para el nombre de "El Chanate" , es una historia larga, "Chanate" es un ave común aquí en México, también conocido como el "amplio grackle atado", hace aproximadamente un mes, mi sobrina
encontró que había caído en él es jerarquía, y se hizo cargo de él, alimentar con una jeringa, en un primer momento, a continuación, a medida que crecía, más alimentos sólidos, que no vive en una jaula, que ahora vive en un árbol,
Todavía muy joven, y todavía tengo que darle la comida, pero de ninguna manera se resultando ser una mascota maravillosa, así que por eso elijo
el nombre, lo creas o no, el Chanate me ayudó a entender algunas cosas, cuando podía
No encontró las respuestas que hacen búsquedas. Son extremadamente inteligente, lógico y racional
aves.
===========================================
Image
Eso no es mio, ya toda via no pudo sacar una retrato, el camara le suste,mucho, y no me deja sacar una retrato.
Another forum I recently started:
Parrots and OpenBsd
garry
Site Admin

Re: El Chanate

Postby garry » Tue Aug 09, 2016 4:57 am

Aqui tengo retratos de mio:
Image
Se puede ver más, haga clic en la imagen
Another forum I recently started:
Parrots and OpenBsd
garry